Odgovorni državljani s pomočjo učenja tujih jezikov – vloga formativnega spremljanja

Odgovorni državljani s pomočjo učenja tujih jezikov – vloga formativnega spremljanja


Podrobnosti dogodka

  • Datum:

Vljudno vabljeni na mednarodno konferenco v izobraževanju z naslovom »Odgovorni državljani s pomočjo učenja tujih jezikov – vloga formativnega spremljanja«, ki bo potekala 22. in 23. novembra 2019 v Ljubljani.

Izhodiščna vprašanja na konferenci so:

1)      Na kakšen način prispeva pouk tujega jezika (angleščine, nemščine, francoščine, italijanščine…) k doseganju splošnih ciljev in načel vzgojno-izobraževalnega procesa?

2)      Kateri koncept učenja in poučevanja tujih jezikov bi bil primeren?

3)      Kako lahko s koncipiranjem pouka, ki temelji na Skupnem evropskem jezikovnem okvirju (SEJO), dosežemo večjo ustvarjalnost, zmožnost kritiziranja in sprejemanja kritike, inkluzijo in državotvorno držo?

4)      Kaj je pravzaprav efektivni pouk tujega jezika?

5)      Ali je lahko pouk, ki je v celoti funkcionalen in tako skoraj izključno naravnan na razvoj štirih veščin komunikacije, uspešen pri doseganju ciljev, ki se ne nanašajo na konkretno rabo jezika?

6)      Kako lahko s pomočjo namenskega izbora določenih pristopov in načinov dela (jezikovni listovnik, kompetenčno učenje, produktno naravnano učenje, problemsko učenje in CLIL) spodbudimo razvoj odgovornega in ustvarjalnega državljana?

Zakaj je formativno spremljanje učenja velik korak v smeri razvoja kreativnega in odgovornega državljana prihodnosti?

Konferenca bo potekala v prostorih Zavoda Republike Slovenije za šolstvo na Dunajski 104 v Ljubljani.

   Razpis in prijava

Morda vam bo všeč tudi...