Učna okolja, kjer moderni jeziki cvetijo

Projekt Jeziki Štejejo je v torek, 3.12.2019, organiziral celodnevno usposabljanje na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Usposabljanja so se udeležili vsi vzgojno izobraževalni zavodi, ki so partnerji v projektu.

V prvem delu usposabljanja sta dr. Barbara Kejžar in Samanta Baranja predstavili oblike dela z učenci Romi v okviru projekta Skupaj za znanje. Prav tako so udeleženci spoznali primere dobrih šolskih praks dela z Romi, ki potekajo na OŠ Janka Padežnika.

Nastja Valentinčič Al Bukhari, učiteljica na Srednji ekonomski in trgovski šoli ŠC Nova Gorica, je govorila o prednostih pedagoškega pristopa CLIL – Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje. Zahvaljujoč podpori Evropskega centra za moderne jezike, dobremu timskemu delu ter trudu in motivaciji učiteljev, na šoli uspešno izvajajo del pouka v obliki CLIL, kjer združujejo moči tujega in maternega jezika ter strokovne smeri.

 

Dr. Lucija Čok je predstavila projekt Zamejstvo. Sledila je IKT delavnica s Simono Granfol z Gimnazije Jožeta Plečnika.

Usposabljanje se je zaključilo s predstavitvijo dr. Karmen Pižorn, dr. Lilije Kač in Tine Rozmanič, ki so udeležence podrobneje seznanile z opisniki ROPP in načini vključevanja v učne priprave. Prav tako so udeleženci izmenjali ideje glede razvoja jezikovne izkaznice, namenjene šolam, ki se aktivno zavzemajo za “cvetenje” jezikov.

Za več informacij o projektu Jeziki Štejejo, kliknite tukaj.

 

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja