Sorodni projekti

 

Glavni cilj projekta je ugotoviti, kateri dejavniki podpirajo in kateri zavirajo ustvarjanje podpornega učnega okolja za razvoj raznojezičnosti v slovenskem šolskem prostoru. Na podlagi podatkov ciljnih analiz in ugotovljenih spremenljivk bodo nastale smernice, ki bodo pomagale vzpostaviti raznojezičnosti naklonjeno izobraževalno  okolje. Raznojezičnosti naklonjeni in njen razvoj spodbujajoči vzgojno-izobraževalni zavodi naj bi v projektu pridobili jezikovno izkaznico.

 

 

 

V projektu OBJEM- Bralna pismenost in razvoj slovenščine kot učnega jezika bomo razvijali štiri vsebinska  področja:

  • bralno pismenost in razvoj slovenščine (učni jezik, zmanjšanje razlik med spoloma, ranljive skupine, motivacija za branje),
  • pripomočki za prepoznavanje ravni bralne pismenosti v predšolskem obdobju ter v 2. In .3 VIO OŠ,
  • slovenščina kot drugega jezika (za priseljence, begunce, Rome ter za otroke, ki uporabljajo znakovni jezik) in
  • šolska knjižnica.

 

 

Svet Evrope – Evropski center za moderne jezike: raznojezično in medkulturno izobraževanje.

Na spletni strani so zbrani vsi pomembnejši evropski projekti na področju jezikovnega in kulturnega izobraževanja kot tudi številne publikacije in uporabna gradiva za učitelje. V okviru centra deluje tudi platforma virov in referenc.

 

 

Osnovni cilj projekta “Izzivi medkulturnega sobivanja”je prispevati k razvijanju vrednot medkulturnosti ter k izboljšanju strokovne usposobljenosti vodstvenih in strokovnih delavcev v VIZ za uspešnejše vključevanje otrok priseljencev iz drugih jezikovnih in kulturnih okolij v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem.

Na spletni strani so zbrana uporabna gradiva za vključevanje otrok in družin priseljencev.

 

  Program »Le z drugimi smo« (2016–2021) je namenjen usposabljanju 10.000 strokovnih in vodstvenih delavcev, delavk v vzgoji in izobraževanju  na področju socialnih in državljanskih kompetenc. Z ozaveščanjem o pomenu spoštovanja različnosti, medkulturnega sodelovanja in spoštljivega sobivanja v večkulturnih družbah krepimo oblikovanje vključujočih šolskih in razrednih skupnosti v vzgojno-izobraževalnih organizacijah.