Portugalsko Ministrstvo za izobraževanje ali Direção-Geral da Educação (DGE) je imelo čast organizirati drugo srečanje partnerjev projekta Listiac, ki je potekalo od 11. do 12. novembra. Čeprav je bilo prvotno načrtovano, da bi se srečanje izvedlo v Lizboni v živo, pa smo se zaradi posledic pandemije bili primorani srečati na spletu. Kljub temu je bil webinar izredno uspešen in bogat, saj smo pridobili ogromno novih informacij, srečanje pa zaključili polni zagona in idej za prihodnje izzive.

Dvodnevni webinar je potekal preko aplikacije Zoom. Najprej nas je pozdravil profesor João Costa, namestnik ministra za šolstvo na Portugalskem. Temu je sledila razprava o terminologiji, povezani z jezikovno občutljivim poučevanjem. Ugotovili smo, da se veliko partnerjev srečuje s podobnimi težavami pri ustreznem prevodu koncepta “linguistically sensitive teaching”, ki bi zajel vse pomembne nianse tega pristopa poučevanja.

Prvi dan srečanja se je zaključil s predstavitvijo dobrih praks. Ker obisk šol ni bil izvedljiv, so predstavniki šol sami predstavili primere jezikovno občutljivega poučevanja. Pri tem sta sodelovali dve šoli, Vila do Bispo iz Algarve in Nuno Gonçalves iz Lizbone.

Drugi dan webinarja se je začel s predstavitvijo dveh raziskovalnih člankov ekipe Listiac, ki trenutno čakata na objavo. Prvi članek preučuje možnosti implementacije jezikovno občutljivega poučevanja na ravni začetnega izobraževanja učiteljev, drugi članek pa je nekoliko bolj metodološki, saj se osredotoča na izvajanje akcijskega raziskovanja v okviru mednarodnega projekta.

Za zaključek pa so udeleženci webinarja po skupinah razpravljali o treh različnih tematikah, povezanih z nadaljnjim potekom projekta Listiac: kako boljše diseminirati projekt, kako rezultate projekta vpeljati v izobraževalno politiko in, kako nadaljevati s projektom v obdobju pandemije Covid-19.